Warsztaty wokalno-kreatywne dla nauczycieli

Warsztaty wokalno-kreatywne dla nauczycieli

  • 22 sie 0

22-08-2022

Śpiewaczka operowa Marta Wryk i kompozytor Tomasz Prasqual zapraszają serdecznie na warsztaty wokalno-kreatywne dla nauczycieli!!!

 

W czasie warsztatów dowiedzą się Państwo:

-jak odkryć siłę swojego głosu i wzmocnić jego wytrzymałość

– jak urządzić sobie „spa dla głosu” i zadbać o jego higienę i regenerację po długich godzinach uczenia

-jak wykorzystać swoje ukryte talenty artystyczne (które ma każdy!), aby uczenie stało się procesem kreatywnym i dla Państwa, i dla uczniów

Poprzez szereg ćwiczeń z elementami improwizacji, uważnego ruchu oraz tańca wspólnie z Państwem będziemy odkrywać potencjał artystyczny, który kryje się w każdym z nas i zastanowimy się, jak wykorzystać go w uczeniu.

 

Nasze doświadczenia z dziedziny edukacji poprzez sztukę oraz coachingu mówią nam, że sztuka i kreatywność oferują nam nie tylko doznania estetyczne i zabawę, ale także pomagają znajdować rozwiązania różnorakich problemów i myśleć „out of the box”. Zachęcamy więc Państwa serdecznie do zaproponowania nam konkretnych zagadnień, problemów, czy pytań związanych z pracą pedagogiczną, nad którymi moglibyśmy się w czasie warsztatów jako grupa w sposób kreatywny wspólnie popracować. Można skontaktować się z nami e-mailowo przed warsztatami (marta.wryk@gmail.com) lub po prostu zgłosić interesujące Państwa zagadnienia już w czasie warsztatów.

 

Warsztaty odbędą się w siedzibie Niemieckiego Towarzystwa Oświatowego, ul. Marii Konopnickiej 6,

 (4 piętro ), 45-004 w Opolu w sobotę 10-go września  br w godzinach 10.00-14.00. Wstęp jest bezpłatny, liczba miejsc jest ograniczona. Prosimy o potwierdzenie swojej obecności poprzez wysłanie e-maila na adresy: danuta.cholewa@bildung.pl lub sebastian.gerstenberg@bildung.pl do dnia 08-go września.

 

Warsztaty są częścią projektu artystyczno – edukacyjnego „Das moderne Mädel”. Koncerty i warsztaty odbywają się również w Warszawie, Sztynorcie, Opolu i Kolonii.


Skip to content

Strona korzysta z plików cookies, więcej o zasadach wykorzystania plików cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close