Wyniki konkursu Wiedzy o Mniejszości Niemieckiej.

Wyniki konkursu Wiedzy o Mniejszości Niemieckiej.

  • 02 kw. 0

02-04-2019

Przedstawiamy wyniki konkursu Wiedzy o Mniejszości Niemieckiej.

Kategoria: klasy IV – VI szkół podstawowych

Wyniki indywidualne:

I miejsce ex aequo:       

Natalia Nosol z Publicznej Szkoły Podstawowej w Pokrzywnicy

Paulina Posor ze Szkoły Podstawowej w Zielinie

III miejsce ex aequo:     

Mateusz Jagoda z Publicznej Szkoły Podstawowej w Bogacicy

Aleksandra Krzymińska z Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddz. Dwujęzycznymi w Oleśnie

V miejsce:

Martyna Jurczyk z Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Oleśnie

Wyniki szkół:

I miejsce:            Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Oleśnie

II miejsce:           Szkoła Podstawowa w Zielinie

III miejsce:          Publiczna Szkoła Podstawowa w Bogacicy

Kategoria: klasy VII – VIII szkół podstawowych oraz III klasy gimnazjów

Wyniki indywidualne:

I miejsce ex aequo:

Tobiasz Pientka ze Szkoły Podstawowej w Strzeleczkach

Anna Zug z Publicznej Szkoły Podstawowej w Borkach Wielkich

III miejsce:          Florian Kostka z Publicznej Szkoły Podstawowej w Cisku

IV miejsce:         Izabela Stróżyk z Publicznej Szkoły Podstawowej w Borkach Wielkich

V miejsce:           Victoria Kanz z Publicznej Szkoły Podstawowej w Izbicku

Wyniki szkół:

I miejsce:            Publiczna Szkoła Podstawowa w Borkach Wielkich

II miejsce:           Publiczna Szkoła Podstawowa w Cisku

III miejsce:          Szkoła Podstawowa w Strzeleczkach

Wojewódzki Konkurs Wiedzy o Mniejszości Niemieckiej odbywał się w tym roku po raz dziewiąty. Organizatorami konkursu są: Poseł na Sejm RP Ryszard Galla i Towarzystwo Społeczno-Kulturalne Niemców na Śląsku Opolskim. Finał konkursu odbył się 1.04.2019 o godzinie 10.30 w Publicznej Szkole Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Komprachcicach.

[envira-gallery id=”20209″]

   


Skip to content

Strona korzysta z plików cookies, więcej o zasadach wykorzystania plików cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close